Thursday, 18 July 2013

Demi stor kayu calon PAS akan mewakilkan kerja wakil rakyat kepada orang lain? Bo la Wei!

Inikah calon pilihan terbaik oleh PAS untuk Kuala Besut?  Alang-alang macam tu kenapa tak ambil drebar lori ke atau pemungut sampah untuk jadi calon?

Video Stor Kayu Calon PAS

Posted on 14:33 by Puteri Miri

No comments

Sunday, 14 July 2013

Berikut adalah janji calon BN, orang muda yang membawa harapan BN di Kuala Besut.

Posted on 13:12 by Puteri Miri

No comments

Saturday, 13 July 2013

Jentera PAS telah bertungkus lumus untuk menyampaikan ceramah ‘fitnah’ namun usaha jahat mereka berjaya dikesan oleh penduduk tempatan di Kuala Besut. 

Kempen ceramah caci-haru dan kutuk-mengutuk tidak lagi diterima oleh masyarakat kini.  Lebih-lebih lagi apabila PAS memperlekehkan masyarakat Kuala Besut dengan meletak calon SPM gred 3 untuk mewakili mereka di DUN Terengganu?  Adakah PAS tidak sedar lebih ramai lagi golongan profesional yang memiliki berbakul-bakul ijazah tetapi calon SPM Gred 3 juga yang dipilih oleh PAS?

Kenapa tidak memilih golongan ahli Majlis Syura seperti kebiasaannya dan tidak meletakkan calon PRU13 iaitu Napisah?  Adakah PAS kekurangan ahli daripada golongan profesional, muda dan berkaliber? 

TUDIAA!! Ceramah Pas Di PRK #KualaBesut Terlalu Ramai Sampai Tak Terbilang!

Oleh McTheory

Gambar diatas Mc ambil dari Utusan Online. Ini gambar sewaktu ceramah dah mula tau, bukan waktu nak kumpul orang dengar ceramah. Tambahan pula kehadiran yang 'terlalu' ramai ni sewaktu pelancaran Jentera Pemuda Pakatan Pembangkang.

Kesian la pulak tengok keadaan macam ni, kita bersangka baik la ya, mungkin waktu ni malam Jumaat, soo ramai orang Pas dan Pkr menunaikan 'kewajipan' malam Jumaat sampai tak turun ceramah. he he..

Ataupun, akibat letih berpuasa, jentera Pemuda Pas dan Pkr tertidur dirumah sampai tak sedar  ada pelancaran jentera pada malam tu.

Itu kesimpulan bersangka baik yang Mc cuba buat.
Pada bulan puasa ni, Mc saja bersangka baik, tak baik nak kutuk depaa, biar depa kutuk kita takpa. he he..


McTheory:
kalau macam ni, ada peluang BN menang besar kat Kuala Besut..

Posted on 16:03 by Puteri Miri

No comments

Wednesday, 10 July 2013

Beginilah DAP menyalahgunakan Dewan Rakyat untuk kepentingan sendiri.  Berapa agaknya nilai kewangan yang telah dibayar sebagai Peguam Bela oleh anak guam Puchong?  23 minit lebih untuk membuang masa mengenai isu yang tidak membawa kepentingan rakyat tetapi hanya mahu menunjuk dia memiliki personaliti yang ‘amat disenangi’?

Isu yang ditimbulkan jelas menunjukkan Puchong mempunyai kepentingan kewangan dan menyalahgunakan kuasa sebagai Ahli Parlimen untuk menjadi peguam bela?

Posted on 11:48 by Puteri Miri

No comments